- Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
- Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
- Форми оцінювання повинні мати критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
- Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, доцільно використовувати підсумкове оцінювання.
четвер, 20 грудня 2012 р.
Модуль 8
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». Дуже важливим є те, що:
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар